Utrustning

Nu med den nya sadeln (eller aa, den sadeln om vi bytte till för ett tag sedan) är mina schabrak för små... Med andra ord skulle jag behöva köpa 2 schabrak till, ett rött och så något annat helst ganska billigt då mina pengar börjar sina efter att jag köpte min iPod touch(hehe). Schabraken kommer jag köpa i strl full så då kommer jag även kunna använda dom på en eventuell nästa häst ^^

Jag ska göra en liten lista med saker som jag tänkt köpa, och sen lägga upp bilder

- rött schabrak strl Full (tänkt att även kunna ha på tävling)
- "vanligt" vardagsschabrak strl Full, helst ganska billigt (a)
- de röda Catago skydden runt om
- fleecetäcke
, det är inget fel med det Bucas som jag har förutom det att det räcker lite långt ner på benen (höhö typ halvägs ner.. xD). Så det hade verkligen inte suttit fel :) Fleecetäcket kan jag dock inte bestämma vilken färg jag vill ha, men det blir nog ett av dom första, det blåa eller svarta. Fast... jag får se om min budget räcker...
- Lite större ridtäcke.
Fast snart är ju den säsongen slut så det kanske är lite onödigt (a)

Det var väl typ allt.

Imorron ska jag rida ute på utebanan tror jag, och sen åka till Säby. Mamma åker förbi sen och hämtar upp mig för att ha intag och efter det åker jag till säby igen ^^ På kvällen äre råplugg som gäller. Ska läsa ut en bok på 300 sidor till nästa vecka, samt skriva en uppsats om psykisk, fysisk och social hälsa till idrotten.... Taggad? U BET!! ;)

Här kommer bilderna jag lovade er i början.

Fleecetäcke från Horze


Schabrak från Hööks      Exempel på vardagsschabrak från Hööks


Benskydden, igen... jag dör lite för dom :)) från Cheval Ridsport




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND