Nya headern kommer upp idag

Statistiken varierar verkligen :o det kan variera med typ 20 pers från ena dagen till den andra.. men folket som läser, kan ni inte kommentera lite mer? :)

Idag ska jag lägga upp nya headern och byta lite färger. Får se hur långt jag kommer däremot, höhö... (a)

Det gick verkligen k a s s t att rida idag! Av någon anledning sprang hon jättemkt i både traven och galoppen(!), galoppen har hon varit jättefin i väldigt länge, men idag var det verkligen ingen höjdare... Lektion för Jenny är det dags för! ;)


Orkar inte skriva så mkt mer, nu sätter jag mig och börjar ändra om på bloggen istället :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

KM-frågan: Ja, det kan man göra ibland. Om man t.ex. står uppstallad i ett stall men tävlar för en annan klubb, kan man oftast få vara med ändå på KM i det stallet man står uppstallad i men man kan inte bli klubbmästare. Jag har gjort så massa gånger, så om jag har vunnit blir tvåan klubbmästare (eftersom jag inte kan bli det) bara.

Men asså du skulle nog inte kunna anmäla dig till KM i en random klubb i Luleå, du måste nog ha någon anknytning till stallet. Till exempel gamla ridskolan, stått/står uppstallad där, brukar åka dit och träna eller liknande :) Dom måste veta vem du är typ. Men varje klubb bestämmer ju själva, SRF har inget med KM att göra ju. Min förra klubb skickade ut proppar till massa privatstall och lät typ alla va med precis som på en lokaltävling egentligen, men bara klubbmedlemmar fick slåss om KM-titlarna :)

2011-01-08 @ 18:20:14
URL: http://mzetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND