Snart stallet

Tänkte passa på att svara på Mimmis kommentar innan jag jag gör nåt annat.
Jag är medlem i båda klubbarna :)
men kan man ens tävla i någons KM om man inte ens är medlem i klubben? :o

Igår gick hoppningen verkligen super! Hoppträningen på onsdagar byter tränare, så nu hoppar jag för Nina istället.
Iaf, Rose va jättelugn och hoppade allt (tom en sockerbit för att jag styrde så dåligt, hehe). Det va lite linjer som vi hoppade och till slut satte vi ihop allt till en bana.
Banan började på en långsida med först ett räcke, sen en oxer. Efter det red man till B på långsidan, vände över banan från B och hoppade ett sockerbitshinder. 4e hindret var ett plank som man fick börja göra en båge till vid A ungefär, tänk er att ni ska byta varv från vänster till höger så att ni vänder mot E, och sen efter planket hoppade man oxern igen (som då alltså både blev 2a och 5a). Sjätte och sjunde hindret var två räcken på B-långsidan och sista hindret var sockerbitshindret igen fast åt andra hållet.
På slutet var jag verkligen tvungen att driva för att hon skulle få upp galoppen och det gick bra! Rolig lektion var det iaf :)

Idag har jag tänkt rida ut, om jag har nån att rida med (MAAAALIIIIIN/EEEELLINOOOOR?), hoppas Malin eller Ellinor läser det här (a)

God och glad, Kexchoklad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND