Meh?!

Ni tkr jag ska ha kvar bloggen, men ändå äre inte alls lika många som läser nu som läste i början och jag får inga kommentarer (förutom Fridas, tack!).. nu vill jag ha tips från er vad ni tkr jag ska skriva om!! :o

I vilket fall så gick Rose hur bra som helst idag! Red i lilla i ca 45 min och jag gjorde väldigt mkt övergångar. Till slut behövde jag bara spänna till magen för att hon skulle samla sig och så tryckte jag lite med skänklarna och då genast trampade hon till, sån härlig känsla :D

Imorron ska vi hoppiskutta, och då åker nog nosgrimman på igen. Anledningen till att jag tog av den var för att jag ville hon skulle släppa fokuset kring hennes näsa och mun, och nu har hon gjort det :) så imorron ska jag som sagt prova att se hur det funkar med den nu!

Nu väntar däremot plugget på mig... Natti!


Kommentarer
Postat av: Li

Skriv om din ridning & hur det går med Rose!

Har du varit på AW, jag tyckte jag såg bilder därifrån på dig :) Isf vilket var du på, hur tyckte du det var med ridlärare,hästar osv? :)

2011-03-08 @ 23:13:54
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: maja

bilder på dig och rose är det jag vill ha!!! :)

2011-03-16 @ 14:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND