Tröttis

Rosa var verkligen supertrött idag. Har ingen aning om vart det kom ifrån, men hon stod helt stilla(!) och gäspade(!!!) när hon stod på gången!

När vi väl kom in i lilla hade hon noll framåtbjudning. Visst gick hon framåt men hon bjöd aldrig riktigt, och i galoppen typ släppte hon bakbenen och knäppte av nacken. Skrittjobbade sedan ett tag och efter det blev hon rätt fin i traven. Eller så kändes hon iaf, har ingen aning om hur det såg ut haha!

Imorron ska Wilma dressyra för Nina, och jag ska på återträff med mina konfirmander som konfirmerades i somras. Så Rosa träffar jag först på torsdag...

Nu ska jag titta klart på världens bästa TV-serie (House MD) och dricka mitt te utan att somna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND