Första snön!!

Yes, som ni förmodligen såg på Facebook har nu första snön kommit!! Underbart!

Idag blev det som sagt banvallen med Jessica-Pica, hade tänkt försöka göra Rosa riktigt trött... Men det är ju typ omöjligt, hon är son en Duracellkanin! Det enda jag lyckades med va att göra henne ännu piggare, som att hon inte var det tillräckligt i början liksom knäppisen <3

I skritten blev det skänkelvikningar för att repetera gårdagens jobb och hon släppte efter rätt rejält i skritten. Rolig dag!

To Alexandra: thanks for the comment! I can't do anything but agree. Haha I guess that it's quite hard to understand swedish when you're not scandinavian. Where are you from and how did you find my blog? Maybe I should try to find a way to translate the blog, I know some people that's got their blogs translated... I'll try and see what I can do! :)


Sorry för kass bild, det här var innan den "riktiga" snön kom...


Kommentarer
Postat av: alexandra

That would be great! Thankyou! =)

2012-10-26 @ 16:02:54
Postat av: Li N

Svar: Förlåt för väldigt sent svar, men fina kommentarer vill jag svara på ordentligt så då ville jag hellre vänta med dem :) Tack så jätte jätte jättemycket! :D Du är så otroligt godhjärtad och snäll :') Och dessutom väldigt duktig på att rida, Du och Rosa är så fina tillsammans! Återigen, tack tack tack, det du skriver värmer och betyder verkligen! :') <3

Svar: Det är lugnt!! Ska bli så himla roligt att fortsätta följa er, hur gick Aud med på det hela?? Är oxå lite sugen på att köpa loss Rosa men blir ju 18 nästa år :(Ååh, tack så mycket!! :')<3 Vi ses på nästa tävling!!
Zara

2012-10-28 @ 18:54:48
URL: http://linester.blogg.se
Postat av: Li N

Det var Auds förslag eftersom vi ändå skulle fortsätta hyra Kakan och Aud inte hade någon anledning att ta tillbaka henne/inte ville ha tillbaka henne då Kakan troligtvis aldrig skulle kunna gå ridläger & var svår att hyra ut :) Jag har dock velat köpa Kakan sedan förra julen och vi frågade Aud redan i januari om Kakan ev. var till salu, och då var svaret att hon var till salu till oss men sedan blev det inget mer med det då mina föräldrar inte kunde bestämma sig. Sedan fick vi erbjudandet i början på sommaren igen och det var nu i slutet av sommaren då vi skulle förlänga avtalet/köpa henne som valet föll på att köpa Kakan :D Det förstår jag att du är så bra som ni passar ihop! Åldern spelar ingen roll om du inte har tävlingsambitioner, jag fick höra av näst intill alla att jag borde köpa storhäst p.g.a att jag är 16, men jag rider inte för att tävla och ville bara ha en häst, Kakan, så då fick det bli så! Ja det gör vi! :D

Svar: Va roligt! :DAaw, tack<3 Ja det är faktiskt sant... Men känner jag mig själv rätt kommer jag vilja tävla, kan iof klassa upp henne... Men sen har jag ju min stjärna på ridskolan som jag vill ha, han har alltid varit "nummer 1". Så himla svårt! Tur att det är ett tag kvar :)
Schyssta föräldrar du verkar ha oxå! :D
Zara

2012-10-29 @ 21:03:20
URL: http://linester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND