Jaja...

Nu måste jag ge mig. Den vanliga stilmallen jag alltid har använt vägrade aktiveras så fick bli den här stilmallen istället. Det enda som jag verkligen inte gillar med den är att jag inte lyckas byta bakgrundsfärg!! Vill verkligen inte ha den svart/grå, skittråkigt rent utsagt.  Så om någon ängel kan hjälpa mig lite skulle jag vara den personen evigt tacksam...
 
Innan ni undrar: ja, jag är skittrött, irriterad och sur för att jag lyckades förstöra allting. Har dessutom varit på dåligt/nedstämt humör hela dagen då jag fick reda på att Rasken har galopperat vidare.
 
Bajs på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND