Önskelista

  • Comedy
  • Rosa över sommaren
  • Mina föräldrar åker på semester i sommar utan mig (knasigtjejsomvillstannahemma?)
  • iPhone 5/(ny mobil)
  • Serieboxar (Big Bang Theory, House MD, Scrubs, How I Met Your Mother, Once Upon A Time…)
  • Fjällräven Greenland Women Jacket strl S
  • Filmer
  • Sagan om Ringen-böckerna
  • Kamerablixt: Canon SPEEDLITE 430EX II
  • The Body-shop prylar

 

 
(bild från september 2010, känner ni igen henne?)
 
Jajamen. Det blev en hel del dyra saker i år, men kan försvara mig med att jag inte brukar önska mig dyra saker (förutom Comediet då) i present. Kände dessutom för att bli en sån där mainstreamare och önska sig en SMARTfån, jag har ju nämligen fortfarande en med knappar som jag köpte i sjuan dvs hösten 2008. Ni vet en sån där brun W890i som i princip alla tjejer hade?
 
I vilket fall så är väl detta det jag önskar mig. Jackan har jag visserligen börjat tveka på om jag ska stryka, men jag behöver ju en mellanjacka som jag kan ha när dunjackan är för varm och skinnjackan för kall....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar din tredje punkt! hahahah

2013-01-08 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND