Kass pilot

Jag har aldrig ridit så dåligt som jag gjorde idag. Herregud!

Rosa var pigg och tyckte det var roligt att äntligen få hoppa igen, men hon körde rätt mycket med mig. Istället för att säga ifrån och sätta tydliga gränser skrattade jag (som vanligt) bort det hela vilket gjorde att hon fortsatte köra med mig. I slutet fick jag en rejäl tillsägelse och spark i rumpan vilket gjorde att jag skärpte mig och red ordentligt = en bra runda. Varför kunde jag inte bara ridit så från början?

Som ni märker så är jag ganska sur och irriterad på mig själv. Imorron blir det ut och likadant på fredag, sedan blir det förmodligen dressyr hela helgen och så börjar nya medryttarponny Maja på måndag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"och så börjar nya medryttarponny Maja på måndag." ;)

2013-03-11 @ 23:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND