Skutteliskutt!

Jag började skriva på ett inlägg i torsdags men sen fick jag aldrig tid att avsluta det... x)

På onsdagar brukar det ju alltid vara hoppträning för Mya! Tyvärr va den inställd den här veckan, men vi i gruppen hoppade lite iaf. Det var inte alls något spec vi hoppade, utan bara lite hinder som stod framme. Jag hoppade en 3-studs två gånger i varje varv, en vattenmatta någon gång och 2 olika räcken några gånger. Rose var pigg och glad! :D så fort jag började trava i slutet ville hon börja galoppera, och när jag väl fattade galopp gick hon lågt och bra, kunde både länga, korta, ta upp henne lite i formen och släppa ner henne :)
I traven ville hon vara låg och lång själv stundtals så det lät jag henne vara och försökte hålla henne låg så mycket som möjligt.


I tisdags red jag ut banvallen med Mambo, Twist och Pica. Ponnysarna var pigga och glada. finns inte så mkt mer att säga ^^

I förrigår hade jag skolavslutning så då hade Klara Rose, men igår hade jag henne igen! Red lektion för Jenny på morronen och sen var vi ute lite i paddocken och Ellinor fotade vinterbilder :) ska försöka skrapa ihop lite bilder till en ny header och sen ska jag lägga upp ett smakprov av bilderna på bloggen ;)
Det var ju ganska längesen ni fick se några nya bilder... Det finns bilder, men jag har inte fått dom än :p

Nu sitter jag hos mormor och morfar nere i skåne så jag kan inte lägga upp några roligare bilder än dom ni redan har sett...
Lägger upp en av mina favoritbilder på Rosie :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND