28/10 - 3/11

Så! Nu ska jag skriva om några av dagarna som jag inte har skrivit om!

Torsdag: Klara hade Rose idag så jag var inte där, finns inte så mkt mer att skriva :)

Fredag: Uteritt med Julia-Pica idag! Vi red banvallen och klätterbacken, superbra träning för Rose som verkligen behöver lite mer ryggmuskler :) Red i ca 50 min och Rose va duktig om jag inte kmr ihåg fel! Haha hon tkr det är lite jobbigt att klättra i den backen, men det är förståeligt ;)
Ska börja rida den slingan en gång i veckan nu så hon får träna ryggen.

Lördag: Red dressyr, Rose var nonchalant i högersidan. Jag tyckte inte jag fått henne riktigt tillbaka till där vi var innan jag blev sjuk, men det trodde jag skulle lösa sig till träningen för Jenny nästa dag.

Söndag: Träning för Jenny. Fortfarande nonchalant i höger kommer jag ihåg, men inte så mkt mer... x) *guldfiskminne*

Måndag: Klara hade Rose så inget stall för mig idag! Hade dessutom en kompis uppe från Linköping :)
Idag har jag haft Rose i 2 månader!! :D<33

Tisdag: Vila. Skulle spola benen på Rosie men hon gillar verkligen inte spolspiltan som jag skrev i inlägget under xD så det höll vi på med vääääldigt länge x)

Onsdag: Hoppningen gick super! Förutom det att hon hoppade av lite tidigare än jag hade väntat så jag var inte helt med och råkade antagligen dra henne lite i munnen efteråt, förlåt stackars ponny :'(
Hon försökte inte rusa nåt alls och var allmänt väldigt duktig! :D
Finns bilder från då, men jag har inte fått dom skickade till mig än... ^^

Så, nu ska jag avsluta med att säga att idag har Klara Rose som vanligt, alltså har jag inte varit i stallet :)

Bilden är från när vi hämtar Rose på Karlshem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND