bad update, IGEN

Hehe.. ojdå, ingen vidare uppdatering nu heller...
I fredags blev Rose vaccinerad så då fick hon vila, gissa om hon var sjuukt pigg på lördagen när jag red ut? Rätt så ganska sådär väldigt jättepigg! Hon hade verkligen svårt att stå stilla och ännu svårare var det att skritta ^^
Red runt dammen och galoppbacken två gånger :)

Igår red jag lektion för Jenny och hon var fortfarande rätt så pigg även fast jag verkligen galopperade av henne i lördags, hennes energi tar då aldrig slut :p
Det gick bra tkr jag iaf! Hon börjar bli mkt bättre i höger igen och det är skönt. På henne måste man verkligen vara noga att hon tar alla hjälper varje gång för annars får man ett helvete gången efteråt om hon fått skippa en hjälp en gång x)

Det var lite åttvolter, några skänkelvikningar och lite annat.

Idag har Klara Rose så jag har inte ridit (som vanligt på måndagar)

imorron ska jag rida, men jag tror inte jag kmr orka skriva något inlägg då pga en sak som ni nog kan lista ut lite senare.

(gammal bild som ni ser)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND