Gårdagens markarbete

Inget inlägg igår... sorry! Jag somnade framför tven i soffan (a)

Igår var det markarbete, och det va riktigt roligt! :D
Rose däremot hatar nog mig efteråt för hon var heeelt slut efter kan jag ju säga... Men duktig ponny som kämpar vidare!! :D

Det var mkt korta-länga övningar, vilket va super för då kom hon igång att jobba med hela kroppen :) bommarna va liiite läskiga i början, men till slut så insåg hon att dom inte bet henne i fötterna och då försökte hon inte göra galoppbommar av travbommarna! :D (y)
Annars är hon väldigt bra på att låångsamt öka farten och takten (spec i trav) så man till slut har hamnat på Solvalla.
Och när man väl fått till en bra trav, så tkr hon att det är jättejobbigt att öka den lite granna haha ^^

Nu vet ni lite grann om vad jag gjorde igår, idag hade Klara Rose så jag har inget att skriva om dagen tyvärr ;)

Nattinatti säger jag, imorron är det tänkt att jag ska rida ut, men jag har inte hunnit skaffa någe brodd så det blir nog svårt, buhuuu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND