Rose + spolspiltan i Sörgården = döden enligt Rose...

Haha kände bara för att skriva det som rubrik efter Estelles kommentar på förra inlägget.
Hon verkligen hatar den spolspiltan!

Men nu tänkte jag skriva om dagens dressyrträning för Jenny!
Först reda jag en liten stund och kände på henne, sen red Jenny på henne och lösgjorde henne i höger. Vilken känsla jag fick efteråt när jag satt upp! :D
Nu känns det faktiskt som om vi är påväg upp ur svackan vi varit i sen jag fick influensa, jippie! :D
Sen har jag anmält mig till Södertörns LD+LC den 21a så det ska bli jättespännande att se hur hon reagerar.


När jag får bilderna från hoppningen i onsdags så ska jag lägga upp några här :) men det verkar som om det tar ett tag haha.

Orkar inte skriva så mkt mer idag för jag är liiite trött, så nattinatti på ni få läsare jag har kvar! Hoppas ni blev lite glada över ett inlägg, även fast det va ett kort sådant...


Hihi, tänk att hon sett ut såhär... nu är magen påväg bort, "fångnacken" börjar bli mkt bättre och manen är klippt så nu börjar den växa sig jämn och fin oxå :)

Kommentarer
Postat av: Li

Vad roligt med tävling! :D <3

2010-11-12 @ 23:15:16
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND