Södertörn

Idag var det dags för min och Rose's första tävling! Rose första tävling överhuvudtaget om jag uppfattat det rätt också, roligt var det iaf :D
Startade i 80 och 90 (LD och LC) och hon var jätteduktig i 80, bara ett pet :)
I 90 tappade jag fokus och det kände hon såklart på direkten och skulle utnyttja det så vi blev utslutna på trean, men hon hoppade skitfint inne på framhoppninge och var jättelugn jämfört med hur hon var i början av dagen. Med lite mer miljöträning kommer hon bli en grym tävlingsponny!

Som sagt, att vi blev uteslutna i 90 är helt och hållet mitt fel, antagligen så hade vi kunnat komma runt om jag bara skärpt mig, men det är sånt som händer.

Att lasta påvägen dit tog bara 5 min (!) men hemvägen tog väl 20, men hon gick på iaf och så, så jag är verkligen nöjd med henne idag.

Anko var med och fotade lite, hon sa att hon skulle mejla bilder både från hoppträningen förra veckan, tävlingen idag, några andra bilder som hon trodde hon hade på oss och så har hon ev. bilder på mig och Mandy från hopptävlingarna på Säby förra sommaren! :o roligt värre!

Godnatt folket :)



Kommentarer
Postat av: Klara

NICE! :D

2010-11-21 @ 23:23:35
Postat av: Maja

Varför sa du inget????!!!!!

Jag visste ingenting ju!!!!! va faaaaan.... :(

Men bra jobbat i alla fall! :)

2010-11-22 @ 11:23:58
URL: http://mysanhjartasthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND