Barbackahoppning

Innan lektionen sa jag såhär:
Jag vet att jag kmr ramla av, men frågan är hur många gånger! :D

Någon som kan gissa hur många ggr jag åkte av?


*trumvirvel*

2 ggr! :D
Fast hon gjorde sina snurrar ytterligare 4 ggr men då satt jag kvar, duktig Zara!
Men Rose är verkligen grym på att hoppa, lite osäker men med träning och när jag lärt mig henne till 100% så kmr det vara grymt säger jag bara :)

Vi hoppade bara lite smått idag, ett hinder var stående sockerbitar med en bom och ett annat var ett kryss med sockerbitar.

Har inte så mkt mer att säga än att Maja är verkligen duktig både som ryttare och tränare!

Till Li:
Hinner inte mer än 1 gång/dag, och när Klara har Rose så uppdaterar jag inte :)

Kommentarer
Postat av: Li

Sv: Okej :)

Haha, vad är det för "snurrar" hon gör? x)

2010-10-28 @ 22:58:51
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND