Dagens händelser

Dagen kan sammanfattas skola, stall, rida, klippa, hem, äta.
Haha inte så jätteinspirerande kanske, men det har hänt under dagen i vääääldigt korta drag.

Idag red jag på utebanan, faktiskt bara för att det såg så himla mysigt ut med snön! Och det var inte helt fel, lite pigg ponny men höll en ganska stadig och hyfsat låg form hela tiden, duktig påni!
Hon har gått ner en del oxå vilket är jättebra, och ryggen börjar få lite mer muskler känns det som (y)

Efter att jag ridit klart fick hon sin betfor och jag borstade av henne.
Sen var det klippnings dags!
Förra året blev hon inte klippt (om jag inte minns helt fel) och jag hade ingen aning om hon blivit klippt innan så det var lite spännande att se hur hon reagerade. I början var det lite läskigt, men hon kom på rätt fort att det inte alls var farligt. Måste ha varit klippt innan, skönt att hon varit det! ^^

Igår torsdag hade Klara ponnyn, därav inget inlägg.
Tror att jag åker till Botkyrka den 6/11 förresten istället för Södertörn den 30e oktober, då åker typ 3 andra ponnyryttare från Stäket så då är vi ett helt gäng = ännu roligare! :D

Nu ska jag poppa popcorn och ha nåt fredagsmys...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND