Dagens inköp!

Idag hade Klara Rose, och då passade jag och mamma på att köpa lite saker som behövdes. Vi har fortfarande inte löst täckesproblemet däremot, och jag köpte inget remontträns...
Att det ska vara så himla svårt att få tag på fleecefodrade regntäcken med hals?!

Men jag fick iaf av mamma ett reflexridtäcke och en reflexväst, så nu kmr jag se ut som en Maja2 haha!
Vi var oxå förbi City Gross i Stinsen och deras hästavdelning, shit vilken rea dom har på vissa saker!!!
Hur mkt sadelgjordar, tyglar, martingals, förbyglar som helst!! Även lite (läs mkt) kläder, är det någon som läser detta som har strl 42 i kavajer ska dom deffinitivt åka dit. Jacson-kavajer fanns det för 200, dock inte i min storlek :(

Sadelgjordarna, tyglarna och martingalerna kostade bara 75 kr ska jag oxå säga och de flesta va i strl ponny. Sen en massa grimmor för 10 kr/st, ett dressyrträns strl ponny va sänkt med 400 till bara 150 kr! Tyvärr va det brunt annars hade jag nog köpt det... Bruna dressyrträns är superfint men då ska det ju helst matcha det andra man har :)

Allting på CG var från Hansbo.

När vi åkte från City Gross hade jag med mig ett par lädertyglar med innersidan i gummi, smart att ha det så faktiskt tyckte jag. Ska byta till dom imorron (y)

Haha har börjat älska att man kan ha bilderna som klickbara miniatyrer! Jag vet att jag var lite seg på att uppskatta det, men det är verkligen super!


Täcket


Västen

 
                          Tyglarna

Imorron ska jag och mamma upp tidigt - Rose och Marikan ska äntligen släppas ihop!
Min kamera ska följa med så räkna med nya foton imorron! ;D
Jag ska rida lektion för Jenny kl 14.00 sen så det blir en lååång stalldag, men men, jag får nog tiden att gå ;)

Snart är det Halloween, PRAO och Höstlov!! Och sen är det inte långt kvar till December och Jullovet!!
OPTIMIST JAVISST!!!


Kommentarer
Postat av: Maja

bucas har alla de bästa täckena kan jag säga direkt =)

reflextäcket är det bästa som man kan ha!

Ska inte ponnyn klippas snart??

du är med på onsdag? skritthoppning på schemat!

2010-10-18 @ 08:20:04
URL: http://mysanhjartasthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND