Dressyr i stora ridhuset

Idag red jag dressyr i stora ridhuset. Rose var verkligen fånig i början för hon blev rädd för absolut aaaallt, men när jag väl skärpte mig och började rida så gick det bra! Riktigt bra fattningar, verkligen i uppförsbacke och en hel del bra övergångar.
Gjorde en del av övningarna som jag gjorde i söndags för Jenny, måste fortsätta med dom för dom va super!

Imorse var jag förresten ute och sprang, duktig Zara!!! :D

Imorgon står det barbackahoppning på schemat, får se om jag sitter kvar! ;)

Kort inlägg, men jag är trött och ska nog lägga mig snart.
Rose fick btw två nya täcken idag oxå, ett stalltäcke och ett utetäcke som hon ska ha senare när det börjar bli lite kallare :)

Goodnight, sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Li

Åh va fin bild!

Uppdatera mera Zara haha :D

2010-10-27 @ 20:22:44
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND