Håååltimmme första lekionen! :D

Jossan ringde tidigare och sa att det va håltimme på matten, YEES!! Hade bara hunnit till Spånga station (hehe..) så jag vände och gick hem. Börjar 9.05 istället för 8.00.

From. igår har Klara S. Rose och hon kmr ha henne tom. söndag för jag är inte hemma över helgen eftersom att jag åker med kyrkan på Ungdomsledarkurs-läger utanför Norrtälje(y)

Summan av kardemumman = Jag kommer inte blogga på hela helgen, kanske ett kort inlägg söndagkväll, beror på om jag hinner eller inte. Måste plugga sjukt mkt Matte A då (typ 30 tal), inte pepp på det, även fast det inte har hunnit bli svårt än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND