Tävlingsterminen kan börja planeras!!

JA! NI LÄSET RÄTT!!! ROSE'S PAPPER HAR ANLÄNT SÅ NU SKRIVS DET UPP TÄVLINGAR I KALENDERN SOM KAN VARA AKTUELLA!!!! :D

Haha ni ska bara veta hur glad jag blev när jag såg kuvertet från Aud på köksbordet! BIG SMILE!
Har kollat en del tävlingar som skulle kunna vara aktuella, och har hittat några hopptävlingar! Men betydligt färre dressyrtävlingar (bara en...).

Tänkte jag skulle skriva upp dom här... KOM IHÅG, det här är bara sånna som skulle kunna vara intressanta, inget är bestämt än! Det står ju några på samma datum osv :) (står även Pay&Jump'er här)

Hoppning:
30/10 Södertörn RC, LD
2/11 Kärsgatans RS, Pay & Jump 70 cm + 90 cm?
6/11 Botkyrka RK, LD+5
6/11 Södertörn RC, Pay & Jump
7/11 Sundby RK, CR 80 cm, LD+5
21/11 Södertörn RC, LD
4/12 Gustavsbergs RC, LC+LD

Dressyr:
14/11 Haningebygdens RF, LB (hade känts bättre om det vart en LC, hehe...)

Dom mest intressanta har jag skrivit kursivt.
Sen hoppas jag på att vi är redo för LC i december så vi kan vara med i Gustavsbeg, men men det är ett tag tills dess och det känns lite vågat att hoppas på det. Inte att hennes hoppförmåga skulle svika, men det brukar bli så att när jag planerar nåt så blir hälften av det verkligen av...

Imorron får jag rida! Min röst har börjat återvända så då tänker jag rida! hon får busa hur mkt hon vill för nu har jag inte ridit på över en vecka, har saknat det så grymt mkt!!

Dagen har i överlag vart ganska bra. Jag fattar Matte A'n, det visade sig inte alls vara spec jobbigt att läsa igenom dom där sidorna.. Även fast jag bara ar räknat drygt 2 tal/sida men det är inte så viktigt, jag har ju vart duktig och läst allt iaf! :D (a)

Hope u had a god day 2!

Avslutar med min fina bild på Comedy som är med och tävlar i "Årets Häst 2010"! Länken finns till vänster, den stora saken under min räknare? ;)
Lägger upp en länk här ifall att någon inte skulle veta vad jag menar i alla fall... Bäst att vara på den säkra sidan!

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=277254


Kommentarer
Postat av: Jenny- En dressyrryttare

LB är roligare och rida än LC. Visst det är mer krav på att hästen ska vara lösgjord. Men det klara du med mycket träning!! :)

2010-10-17 @ 18:25:23
URL: http://jennygothlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND