Datorn igång igen

Sådärja, nu kan jag blogga igen, för nu är datorn installerad och nästan helt klar, ska bara återställa backupen, höhö... det kmr nog ta ett tag innan det är fixat x)

Men men. Rose blev i vilket fall halt igen, fredagen efter att vi satt igång henne (dvs 2 dagar efter). Antagligen så blev hon aldrig bra, bara det att syntes inte. Det syns inte först hon verkligen slappnar av och jobbar lågt. Hon var bra i benet och var rätt fin hela tiden när jag  red den fredagen, fram tills det att jag skulle trava av och hon blev riktigt låg och fin. Då kändes det tydligt :( stackars ponnyn...

På fredag ska vi i vilket fall åka in till Solvalla med henne, så får vi se vad dom säger. Just nu får hon gå i sjukhage eftersom att hennes hagkompis har visat sig inte vara så snäll mot henne längre. Det tkr hon är dötråkigt haha x)

Jag kommer inte uppdatera först på fredag igen efter veterinären, och sen har jag inte henne först på tisdag nästa vecka efter helgen då jag åker till skåne :(

Hörs igen på fredag!

(ovisad bild, visst är hon söt?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND