Hjärtepåni

Idag red jag lite på Rose, efter att ha pratat med Aud igår kväll. Hon skulle ha kommit ut på lördag och tittat lite på Rosa om det hade gått som det skulle ha.
Jag skrittade runt polobanan och Rose va pigg och glad påni :D Hon kändes långt ifrån halt utan var superglad att äntligen få ha en ryttare på ryggen och va allmänt mysig. Gick sen till ridbanan för att trava lite och aa, ni kan ju gissa om hon studsade eller inte höhö ^^ jätteambitiös och va superfin, men... hon va oren sa dom som stod bredvid (svårt att känna när hon studsar).

Så nu är det bestämt. På söndag åker min lilla hjärtepåni tillbaka till Karlshem och jag får med mig en annan ponny hem. Aud pratade om att hon hade nån unghäst så det är väl lite spännande :) men fortfarande, ingen kommer kunna slå Rosa, så galet fin som hon är. Nästa person som hyr henne ska veta vilken tur hon eller han har som får ha denna lilla solstråle och studsboll!

Såhär va hon när det va bommar i närheten i september


Lite skillnad va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina, fina Rose <3

2011-04-27 @ 23:26:33
URL: http://klarashastar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina, fina Rose <3

2011-04-27 @ 23:27:12
URL: http://klarashastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND