SPORTLOOOOOOV!!!

Åååååh va skönt det ska bli med lov! Nu innan lov har jag haft två prov och lite andra arbeten så jag har varken haft eller ork att fortsätta blogga.. men nu över lovet ska jag ta upp det igen :)

Ang. videos! Jag har försökt få videosarna från videokameran till datan, men jag får inte försöka själv... så jag får vänta till efter lovet när pappa kommer hem så ska åtminstone en video komma upp :D och sen har Malin filmat några gånger när vi hoppat oxå så dom kanske kmr upp snart.

Vidare till Rosa!
Hon fäller som en dåre så jag ska åka och köpa lite bvitamin så att hon inte är så trött. Nutteponnyn är verkligen jättetrött hela tiden haha :p i boxen står hon typ och sover, och när man rider dressyr så orkar hon knappt arbeta, alls! Men men, lite bvitamin borde göra susen :)
Har börjat rida henne utan nosgrimma nu och det funkar verkligen super! Hon är mkt mer loss och avslappnad i munnen såhär och man märker verkligen hur mkt skönare hon tkr det är utan att ha nåt som knyter ihop näsa och mun på henne.

Så folket! Ska försöka uppdatera varje dag nu under lovet, men idag bloggar jag inte hemifrån så därför kommer det en gammal bild :)) nån dag i veckan ska även kameran få följa med om det är bra väder. Ska även till säby och fota nån dag så då får ni se lite bilder därifrån!

Kram till alla glada läsare!!


Kommentarer
Postat av: VANESSA DEN BÄSTA

GOOOO ZARA :D

säg till när du kommer till säby bara ;) <3

2011-02-26 @ 23:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND