VärldensBästaPåni?!

Jag måste bara säga att jag har världens bästa påni i stäket!! Så bra som hon gick idag, hahaha! :D visst, hon tyckte jag va gryyyyymt jobbig som kom åt henne och sådär, men jäklar asså! Förvandlingen från en hemsk Rose i början som travade i 180 och galopperade (skenade?) i 200 knyck och var som en järnpinne i handen, men efter att jag hade ridit en liten övning som jag helt från ingenstans hamnade i (som funkade super!) så fick hon ner tempot och jag kunde verkligen ställa, forma och arbeta henne precis som jag ville. I slutet när jag travade av henne blev det nästan skritt ibland så från att försöka lugna henne till att verkligen drivadrivadriva :) och så lätt som hon var i handen! Jag va helt lyrisk efteråt :D
Vi har haft en liten "down-period" sen jag bytte till den här sadeln, men nu går det framåt igen.

Imorron åker jag till Romme, så jag kmr inte rida imorron, tyvärr :( det hade jag gärna gjort eftersom att det gick så bra idag... Men jag hoppas att Malin som ska ha henne har möjligheten att rida ut för de har varit för halt för det så hon har inte vart ute på länge :/

Men men, imorron ska jag upp 05.30 (!) så jag ska lägga mig nu i den vaaarma goa sängen (a)

Nattnatti, skriver lite mer imorron eller torsdag, då ska jag rida med lite bommar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOHO! Precis så var hon för mig igår :D

2011-01-25 @ 23:41:56
URL: http://klarashastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND