Hejdå Rose...

Idag åkte Rose då hem till Karlshem. Hade henne på dagen i 8 månader, och jag saknar henne redan...
Tack Li :) hon är allra finast<3

Istället fick vi med oss en annan D-ponny hem. Missis Femka (kommer kalla henne Femman), sto, född 2004, grå och verkar jättesnäll. Till er som känner Comedy och vet hur han är i stallet: hon är typ likadan fast hon står stilla när man borstar henne :p
Ska bli spännande att rida henne imorron, känns som att vi kommer funka ganska bra tsm om hon är lik Comedy på andra sätt, det känns som om det kommer bli ganska bra :)

Aja, nu ska jag lägga mig.


Inget kommer ersätta dig<3
bild från markarbeteskursen i december

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Det är jag som har rose nu. Du kan följa oss på teammoh.blogg.se, men det är en precis nystartad blogg bara så du vet ;)

Hon är verkligen världens finaste ponny!

2012-03-11 @ 16:58:48
URL: http://teammoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND