Nytt i hästgarderoben

 

Nu var det dålig uppdatering igen, ber om ursäkt för det... Under den här veckan har jag hunnit rida (massa) dressyr, dressyrträna för Nina (vilket gick super!) och mysa en massa med ponnyn.

Förra helgen innan Hufvudsta tog jag och mamma en sväng till Infra City och besökte Hööks. Grimskaft behövde införskaffas och jag köpte även en "tävlingströja" och en röd grimma då den ena hon har nu håller på att gå sönder heh... Utsliten! :)

I övrigt rullar allt på bra, imorron ska jag försöka sätta mig ner och skicka iväg någon bild till min kära vän Josefine som har sagt att hon kunde ge bloggen ett välbehövt ansiktslyft! Men innan dess är det ju morgonfodring, så jag och pappa åker ut tidigt. Jag ska rida dressyr på kortvreten (stonas sommarhage) för första gången och pappa är snäll och sa att han skulle ta med sig kameran.

Baaah, nu har det säkert smygit (/smugit?) sig in en massa stavfel, dålig svenska osv men jag är trött och ser fysikboken ligga uppslagen vid sängen... Kort sagt, sängen kallar!! Men innan dess tänkte jag ge er en bild från Hufvudsta, LD+5-klassen

(Jennifer Greblin är fotograf)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND