Jisses..

 

Herregud, var det lite drygt två veckor sen sist? Bra uppdatering!

Rosa går i vilket fall som en klocka just nu, ni ska bara se vår mellantrav! Helt sjukt fin hon är i den just nu säger jag bara. Vi har hunnit dressyra en hel del för Nina vilket har gått super och hunnit hoppa/markarbeta för Katarina Bonde. Sistnämnda är riktigt dyr men oj vad det är värt det!

Rosa och jag har dessutom inlett tävlingssäsongen på bästa sätt med två felfria rundor på Säby Gård! Jag tyckte det var bra med en mjukstart så körde 70 + 80 cm. Till våren har jag som mål att nolla 90 (fd LC) och ev. hinna starta en 100 cm (fd LB), men bara om hon känns redo. Just nu känns det ju som om det skulle kunna gå jättebra då hon var så himla fin i lördags, bjöd och verkade tycka att det var riktigt roligt, men jag vet ju hur spänd hon kan bli. Framtiden får visa!

Imorron fyller jag gammal, vuxen och myndig. 18 alltså. Blääää. Det bästa är väl att jag kan ta körkort och bli organdonator. Imorron har vi dessutom en höleverans så det blir förmodligen inget bloggande då, men jag ska försöka återkomma så snart som möjligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND