Imorron gäller det!

Japp, så som rubriken säger är imorgon Dagen med stort D, då flyttar ponnyn hem! :D
Idag åkte jag direkt efter skolan till stallet för att vara med vid intaget för att få tips och lära mig deras rutiner och sånt. Lärorikt var det, känner att jag kmr lära mig jättemkt under dessa månader!

Jag och mina föräldrar lastade även ur allt hö på vinden och flyttade in i princip alla mina saker i skåpen. Kom på sen att mina skor och chaps måste göras rent och fettas in, för det kmr jag inte hinna med sedan så dom kommer vara lite misshandlade... Fram tills jag har köpt mina Tretorn! Haha :D

Sen kom jag på lite fler saker som ska köpas... Bla. en boxtavla och en foderstats-tavla. Och så får jag hålla tummarna på att hon kan ha Cob.

Tyvärr blir det inga bilder för jag hade så fullt upp så jag hann inte med innan mina föräldrar ville åka hem, och jag kände att det inte va läge för att springa runt med kameran. Blir nog en del bilder imorron istället :)


GOD OCH GLAD, KEXCHOKLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND