Livet Enligt Rose

Shoo allihopa! :D

Det här är min nya blogg (den andra som jag hade för länge sen failade ju ganska totalt ^^) och den kommer handla om mina veckor tillsammans med min foderponny Rose, även kallad Rosa.
Antagligen något litet inlägg om hur dagen va innan jag åkte till henne osv, men mest om ponnyn såklart ;)
Själv heter jag Zara och är 15 år, född i februari :)

Eeh, det kommer nog ta ett tag innan jag fattar hur alla funktioner fungerar, hur man byter header och bakgrund och allt det där, för jag är inte grym på HTML, men jag har PS Elements 6.0 + Photoshop 5.0 så det kmr inte stanna så här tråkigt som det är nu.
Är du bra (eller iaf bättre än mig...) får du supergärna skriva en kommentar så kan du kanske hjälpa mig med HTML och bloggen? :D

Ganska mycket bilder kmr komma upp oxå är mitt mål, jag har en systemkamera med grymt 70-300 telezoom, som jag äääälskar!

Men men, min kamerautrustning, min ponny och mig kommer ni få läsa om i ett senare inlägg.

Hoppas ni tkr det låter intressant så ni följer! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND