Nytt regntäcke och fleecetäcke!

Sådär ja, nu är det bara ett tjockare stalltäcke (220g) som ska fixas. Sen är alla täcken klara!

Idag fixade vi ju först höet, sen åkte vi till Farmors vid Säby och åt lunch (jag hälsa såklart på mina ögonstenar oxå) och sen drog vi till Stäket för stallmöte igen (:

När mötet va klart spånade vi nästan klart boxen, fast sen kom vi på att vi skulle till Amanda för att kolla på hennes fleecefodrade regntäcke och ett fleecetäcke ^^ Dom köpte vi, men jag har inga bilder på det så ni får klara er tills det kanske kommer bilder senare ikväll (antagligen så gör det det)

Nu har jag kommit hem och väntar på att maten ska bli klar, för sen ska jag göra franskabajs-läxan som jag verkligen inte har någon lust med :(
Vi ska berätta om våran helg på franska, hur ska jag kunna säga att jag har lastat hö och köpt beg hästtäcken + vart på stallmöte? -.- måste prata med min franskalärare om det, kanske kan skriva om förra helgen istället...

Btw så hittade jag en annons om 2st Shcockemöhle schabrak för 200 kr/st (skitsnygga!), borde jag kanske köpa ett av dom? Har ju mitt gröna och det röda...

I-landsproblem! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND