Skitgod vegetarisk lasagne!

(Märkte att ett litet fel smög sig in i gårdagens sista inlägg, stalltäcket ska vara 200g och inte 220g som jag skrev)

Haha, nu undrar ni säkert vad lasagnen har med hela hästlivet att göra, men jag bara måste säga att vi gjorde skitgod veg lasagne på HK'n idag, det ska lagas hemma och tas med som matlåda till stallet!

Idag har jag inte gjort så mycket i anknytning till hästen. Jag fixade det sista på släpet, dvs. satte "mutterpluppar" över alla muttrar så dom inte rostar och så. Sprayade även rostskyddsvax på dom :) tur man har en pappa som har allt och lite till i garaget!
Annars så börjar det mesta bli klart, satte silvertejp på som jag skrev på på höpåsarna och idag skrev jag på namnlapparna som ska vara på hennes grimma + täcken. MEN jag har ingen lädergrimma strl Ponny! Jag har ju Comedy's, fast den är Cob och så stort huvud har hon inte utan det är ganska nätt... Skulle verkligen förvåna mig om hon har Cob... Hittade en på Hööks för 129 kr som faktiskt var fin och i mjukt läder(!), men såklart hade dom bara Cob, Full och X-Full kvar :( och fler skulle dom få in på onsdag, samma med Tegrera-vantarna i min storlek... (dom försvann på Karlshem för Vilda tog dom)

Jaja, i vilket fall som helst så åkte oxå mamma och jag tidigare idag till Husby Vår teater för Sång-upprop! :D så nu till hösten blir det äääääntligen sånglektioner, BIG SMILE! Fast jag kände och såg hur typ alla titta när jag gick där i mjukisar och t-shirt , ursäkta för att man är blond då... ^^

Imorron ska jag vara med på insläppet så jag lär mig alla rutiner och så. Sen ska jag flytta in i skåpen, ställa i ordning fodertunnorna osv, så då kommer det vara fullt upp! :D Tar nog med mig kameran så det kommer nog lite bilder imorron kväll hoppas jag.

Nu ropar duschen på mig!
Slänger upp en bild innan på min älskade ponny-häst Comedy från sommarhagen<33

Kommentarer
Postat av: Elsa i lkpg

Åååh, va kul me sånglektioner! :)

Jag visste inte att du sjöng :) <3

2010-10-17 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND