Globen International Horse Show!!

Amen tjosan hejsan vad tiden går fort!
Redan första advent! Och ni vet ju vad de betyder... Ja just det ja!
GLOBEN!!

Men nu måste jag göra er lite besvikna. Min uppdatering kommer antagligen vara obefintlig fram till och med tisdag skulle jag tro, då jag har en hemkunskapsuppgift som ska vara inne på måndag (och som jag måste ha mvg på om jag ska få det som slutbetyg), en svenskabok att recensera, en engelskabok att läsa drygt 40 sidor i samt svara på 36 uppgifer (ja, jag har räknat), ett franskaprov och ett biologiprov, allt det här är på måndag och tisdag :) så NEJ, tyvärr kommer jag inte hinna blogga :(

Men jag ska trösta er med att jag faktiskt har lite filmer kom jag på som jag skulle kunna lägga upp!
Både från hoppträning, dressyrträning och tävlingen.


Vill ni att jag ska lägga upp filmerna?
KOMMENTERA DÅ :))

Igår och imorron hade och har Klara Rose som är typ jättepiggelin eftersom att det är så kallt och härligt ute + att hon blev nyklippt i onsdags.

Hoppningen då gick förövrigt super! Hon var jättelugn redan från början i traven och högergaloppen är heeeelt underbar :') hon håller sig kort av sig själv (tills hon blir trött... hehe) och jobbar på jättebra!

Så stolt över lilla Rosie :)<3

min goda sallad jag gjorde som en del av HK-uppgiften :D

Kommentarer
Postat av: maja

filmer :D

2010-11-27 @ 13:12:29
Postat av: Li

Jag vill se videorna :D

2010-11-27 @ 14:32:48
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Anna

filmer :D

2010-11-28 @ 15:10:36
URL: http://hestbrudar.blogg.se/
Postat av: Sara

Upp med dom!! :D

2010-11-28 @ 22:09:29
Postat av: Elkah / HORSEBACK

Kuul! :D Globen horseshow har jag varit på en gång ^^

2010-12-16 @ 21:06:01
URL: http://horseback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND