24 oktober 2010

Dagens datum! (för er som inte visste)

Red dressyr för Jenny idag! Gick bra i slutet, och jag blev ganska trött i slutet (både för att jag jobbade en del under lektionen och för att jag sov 5 h i natt och inte åt någon lunch (a) )
Men i vilket fall. Jag tyckte Rose var lite jobbig i början, fjantade sig för alla ljud och höll på...
Efter ett tag blev hon riktigt fin! Men trött :) ska börja rida mer såhär dom gångerna i veckan jag rider dressyr, det var riktigt nyttigt.
Det var mycket grunder och repetition från förra veckan vilket behövdes. Gjorde riktigt fina galoppfattningar!! :D 
Ska börja skriva ett litet träningsschema så jag vet vad jag ska göra under veckan, vad jag ska träna på och sånt.

Igår red jag oxå dressyr i lilla ridhuset. Bakdelsvändningar, serpentiner, osv. Bakdeslvändningarna var grymt jobbigt enligt henne haha! Men till slut släppte det och det blev lite lättare, men det märktes att hon tyckte det va jobbigt att få med sig bakdelen.

Imorgon är det Klara som har Rose. Då börjar oxå min prao!! :D
Ska praoa på dagiset två minuter hemifrån, så det ska bli roligt. Min f.d. (och världens bästa dagisfröken) ska jag jobba på samma avdelning som, är riktigt peppad!

Nu ska jag äta våfflor!!


Kommentarer
Postat av: Jenny- En dressyrryttare

Duktiga du!!

2010-10-29 @ 21:05:21
URL: http://jennygothlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND