Är det bara Li som läser?! :o

Just nu verkar det faktiskt bara vara Li som läser (även fast statistiken säger annat...) för hon är den enda som kommenterar, ni andra måste oxå lämna nåt spår så jag vet vad ni tkr! :D


Fina bilder!
Va gullig Rasken är :)

Tack så mkt!
Jo Rasken är verkligen supergullig, snäll är han men han är inte så lätt. Red honom inte direkt bra förra året och inte året innan heller... :$ (enligt mig då... sen finns det andra som tkr annat x) )
hade verkligen velat prova honom i år, men han va redan uthyrd och halt när jag var där så det va ingen idé :(
men men, då fick jag ju hem Rose istället ^^

bara för att så får ni se en till bild på Rasken (a)
inte världens bästa bild däremot...


Kommentarer
Postat av: Maja

Juste som ytterligare kommentar till förra inlägget och kommentaren som klara skrev att hon är van att ledas med kedja. jag vill inte att någon av hästarna i vårt stall ska ledas in o ut med kedja just för att det händer att man tappar dem. och då star man där sen med en häst med bruten käke om de trampar på grimmskaftet. därför leder vi inte med kedja!



2010-10-12 @ 15:30:26
URL: http://mysanhjartasthlm.blogspot.com
Postat av: Li

okej :)

ännu en gullig bild på Rasken!

hade du kanske velat hyra hnm om han inte varit halt och uthyrd? :)

2010-10-12 @ 21:18:33
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND