Dressyr för Jenny

Igår dressyrade jag för Jenny, det var verkligen rätt dag! Hon va verkligen överallt, och tyckte det var roligt att testa gränserna. Hon blev riktigt svettig efter lektionen, och jag red väl i ca 50 min tror jag.
Serpentiner är verkligne superbra för henne! :)
Har inte så himla mkt mer att säga annat än att det kändes som att vi backat drygt 1 månad tillbaka, men men sånna smällar får man ta ^^

Idag hade ju Klara Rose, så imorron är det min dag. Ska rida ut då, är pepp på dressyr så det kanske blir dressyr på en äng (a) Fast nej, hon har gått dressyr lördag, söndag + måndag. Nåt annat måste hon få göra! Det blir uteritt imorron. Och hoppning på onsdag. Jag är riktigt pepp på det måste jag säga! :D

Nu kmr det upp lite bilder från i söndags morse på min extremt sockersöta ponny! :D
Fler bilder kmr senare...
KOM IHÅG! Bilderna är klickbara (y)

     


Kommentarer
Postat av: Li

Åh va fina bilder! :)

Blir sååå avundsjuk, vill oxå ha en liten ponny haha :)

2010-10-18 @ 23:23:53
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND