Efterlängtade svar! (hoppas jag)

Ändrade mig litegranna, kommer nog inte svara på varenda kommentar utan bara dom där ni frågar något eller jag känner att jag vill svara spec. på just det :)

Ska förresten säga oxå att jag har blivit ännu hesare, hur det nu gick till... Hela dagen har jag skrivit allt jag ska säga på ett papper, det är ganska fullt nu kan jag ju säga...

Men men, här kmr era svar!

Inlägget "Äre bara Li som läser?! :o"

Maja:
Juste som ytterligare kommentar till förra inlägget och kommentaren som klara skrev att hon är van att ledas med kedja. jag vill inte att någon av hästarna i vårt stall ska ledas in o ut med kedja just för att det händer att man tappar dem. och då star man där sen med en häst med bruten käke om de trampar på grimmskaftet. därför leder vi inte med kedja!

Svar: Nää, det är faktiskt väldigt bra det. Onödigt med en sån risk :/

Li:
okej :)
ännu en gullig bild på Rasken!
hade du kanske velat hyra hnm om han inte varit halt och uthyrd? :)

Svar: Jag hade verkligen velat prova honom iaf, han är ju så mysig :)

Inlägget "Zara the Crow och Veckoplanering"

Maja:
Jag kan rida ut på fredag men inte förän vid 18 typ :-)

Såhär är det med din häst. hon går jättebra att ta in o ut. om man vet vad man gör och är bestämd. jag tog in henne och bianca tillsammans här om dan och det gick bra tills de blev rädda för en pöl. då försökte de fly åt varsitt håll men om man säger till dem så slutar de ju direkt.
Vi kanske ska ha en hanteringskurs i stallet för de som känner sig osäkra?

(o jag lovar jag läser din blogg varje dag ;-) )

Svar: För mig har det aldrig varit några problem, så jag blev verkligen förvånad när dom sa det!
Jo, det vore kanske en bra idé...

haha så bra, då vet jag att ni är två iaf! :D


Klara
Ja, i-m trodde också att de kunde bero på att hon var van att ledas med kedjegrimskaft. Men som sagt bara å fortsätta uppfostra henne, haha, hon har nog fått göra lite som hon vill med de små ridlägerbarnen ;)

Svar: Idag hade hon slitit sig igen, så nu får hon ha träns istället...
Inte bra det här, så himla konstigt, hon var ju snäll hela tiden förut? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND