Hoppträning!

Gårdagens hoppträning = super och jobbig!
I helgen blir det till att köpa ländtäcke, reflexer och lite annat, plus att jag antagligen ska kolla på ridstövlar (som jag köper för egna pengar) och remontträns så jag slipper låna :D

Igår hoppade vi en bana. Innan hoppade vi banans alla delar och lite sånt, bland annat en studs på tre bommar som låg på sockerbitar stängda delen av en volt och det tyckte Rose va suuuuperjobbigt haha! Hon gillar inte studs så mkt har jag märkt, försöker alltid smita när hon ser att det närmar sig studs.

Sammanfattningsvis så gick det bra, jag tyckte att mitt tempo va lite högt men det tyckte inte mamma om man jämförde med ponnytävlingarna som varit så jaa, då var det väl inte så högt :)
Min ponny är grym på att hoppa iaf :D

Dessutom fixade jag till manen så att det blev jämn och fin! Eller fin och fin, den är helt ok, lite jämnare tjock hade inte vart helt fel men det växer väl ut så smånigom.

Hade så gärna velat ha bilder, men då måste nån som är van vid system fota.. :(

Blir en väldigt uppljusad bild (därav bruset och dåliga kvalitén) från i tisdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND