Dagen D

Idag så!
From. imorron kmr allt bli så annorlunda, fast ändå inte :)
Kom hem från skolan för typ en timme sen skulle jag tro. Nu ska jag bara plocka ihop dom grejerna som Rose ska ha i transporten och lite annat som jag glömde igår... (a) Sen hämtar vi upp Jessica och så bär det av till paradiset Karlshem! :D

Kameran följer med, och jag har försökt ladda upp 2 bilder från Jossans mobil (som jag har när min är på lagning) men det går inte att ladda upp eftersom att den inte är installerad på datorn och jag måste tydligen ha någon skiva :s

Men men, som sagt så följer min kamera med så det blir lite bilder :D fast dom kommer nog inte först imorron eftersom att jag har en jobbig franskaläxa som jag har börjat liite på som ska in imorron :(

Nu ska jag börka plocka ihop allt så vi kan åka! :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Guud så roligt! :) Grattis! Men vem Jessica ska med ? <3

2010-09-01 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND