Mobilen på lagning IGEN

Ska jag börja med den dåliga nyheten eller dom bra?
Det får bli den dåliga, så det blir glada miner efteråt :)

Analo har ju inte fixat nåt skit med min mobil så den åker till dom imorron igen. Min höja-knapp är fortfarande lika seg (den reagerar inte när man försöker höja) och den startade om imorse. Så inga mobilbilder blir det på typ 3 veckor...

MEN, två bra nyheter!! Imorron fotar antagligen mamma när jag rider, och på tisdag fotar pappa! Så då kan ni räkna med bilder! Det gillar jag iaf!
Dessutom kom jag på en sak när jag lyssna på en spec låt, som jag blev glad över. Det har jag typ levt på hela dagen idag ^^

Nu till vad som har hänt idag. Jag red i lilla ridhuset idag, och nu verkar hon faktiskt ha vant sig nästan helt och hållet vid hur det är att vara i ett ridhus.
Va ensam där inne oxå (Kakan-Jenny tittade på) och det gick bra! Duktig påni :) Märks att hon inte helt är i kondis dock, svettig blev hon på halsen och under sadeln, och jag gjorde inget spec, red igenom alla gångarter bara.
Men men, hon är ursäktad för hon är så söt :) (och för att hon inte har gått annat än dom gångerna jag har ridit henne innan jag hämta hem henne)

Kommer en gammal bild från -09 på mig och Comedy
saknar... Nån som kan kolla hans framben om dom fortfarande är svullna efter 2 v?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND