Barbacka

Idag red jag på utebanan i 30 min barbacka. Så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär fin va hon, även fast hon testade om hon kunde bestämma två gånger men upptäckte sen att det inte gick :)

Jag försöker och försöker få mina föräldrar att hyra Femman till hösten, men mamma blir verkligen skitsur så fort jag tar upp det och säger att dom inte orkar. Det är tydligen för mycket att hämta mig max en kväll i veckan... Mamma passade också på att sänka mitt hopp om att min absolut största dröm någonsin skulle gå i uppfyllelse, tack för det!
Dom är verkligen för underbart duktiga på att sänka mitt humör från toppen till botten, ååh vad jag älskar't!<3

Jag är inte på så jättebra humör just nu som ni kanske märker (haahaa vilken underdrift!) så det blir inte så mycket mer bloggande idag.

Hörs igen imorron!

Om du bara visste

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv. Tack :) <3

2011-06-28 @ 17:23:24
URL: http://klarissan.webblogg.se/
Postat av: Jakob :D

Herp derp på hästen ;D

2011-11-30 @ 16:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND