Bilder :D

Nu äntligen kommer det lite bilder!
Malin var snäll och fotade idag med min kamera. De flesta blev tyvärr ganska suddiga, men jag kan lägga ut någon iaf, ursäkta min sits måste jag bara säga först.. x) Red med Annas hack eftersom att hon kan vara så orolig i munnen, har fått tips om att prova det så jag gjorde det idag men det var väl inte riktigt hennes grej.. ^^ det gick helt ok, men det kändes ändå bättre med tredelat.
Red i vilket fall i stora idag i ca 45 min, först med sadel men den ligger verkligen inte bra så efter galoppen låg den halvägs fram på halsen.. :s  tog av den då och red barbacka istället, mkt bättre tyckte både jag och Femman. Antagligen pga av sadeln som hon bockade någon gång i galoppen, för sen när den åkte av så var hon hur snäll som helst :)

Imorron ska jag till Grönan (:D!) så då har Malin hesten, hoppträning äre som gäller sen på onsdag och ska försöka få nån som kan filma/fota... Har varken filmer ellelr foton när jag hoppar på henne :(

Avslutar med en bild på söta hesten från idag :) Fler bilder kommer nog på onsdag eller torsdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND