Glada nyheter!

Gillar att jag hade över 20 läsare i början, och nu är det bara runt 10... x)

Som rubriken lyder så har jag glada nyheter! Jag ska behålla Femman åtminstone Juni ut :D
Idag och igår red jag på utebanan, igår med sadel och idag utan. Eftersom att det gick bra igår och hon inte stack nåt så körde jag på barbacka idag då inte sadeln sitter så bra utan lyfter bak (ska ta det med Aud när Femman är på Karlshem igen), så det var nog ganska bra för henne att få vila från sadeln en dag :)

Imorron har Anko Femman för jag ska på studentmottagning och sen till Grönan och se Bryan Addams, på fredag kör vi igen men jag vet inte riktigt vad jag ska göra... x)

Orkar inte vänta på bilderna från Anko btw, det tar 100 år för filemail verkar det som...
Med andra ord får ni vänta med bilderna till imorron, fredag eller lördag :)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Li

Vad roligt att du ska ha kvar henne längre! :D

Ska du hyra henne i vinter också? :D

2011-06-09 @ 11:54:36
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND