Sista dagen

Idag red jag Femman för sista gången.. Vi följde med Emma-Bianca och Cornelia-Dappe på en tur till badstället. Femman älskar att bada :D först så stod hon och skvätte tsm med hennes absoluta bästa vän Bianca (som hon typ inte kan va utan längre.. x)) och sen så simmade vi faktiskt en gång! Dock va jag lite osmidig haha, men men ;)

Igår hoppade vi som sagt för sista gången, och va hon va duktig... När jag lärt mig att bromsa lite mer så gick det super bra och hon va helt underbart duktig! Så himla tråkigt att det ska vara slut nu :(

Imorron åker Femman tillbaka till Karlshem och ska ut på betet på direkten, runt 2 veckor med bara gräs i en stooor hage och hästkompisar låter inte helt fel. Jag fick erbjudande om att behålla henne fram till 14 juli ungefär, men jag ska till skåne nästa vecka så då kan hon lika gärna vara på bete.

Till Anonym:
Jag har inte redigerat fler badbilder, för dom flesta va ganska suddiga iom att vi va tvugna att bada där det va skugga eftersom en hundägare badade med sin mastiff (?) på "solstranden". Samma med idag, fast det va tre polacker och en hund -.- personerna stod och stirrade hela tiden, störande or what?!

Nu ska jag duscha, kolla sista avsnittet på House och sen sova. Upp tidigt imorron då vi har morronfodringen och sen åker vi med Femman.
Jag kommer uppdatera lite fler gången och lägga ut bilder allteftersom att jag får bilder från folk som har fotat. Det kommer även komma upp bilder på min BDB (@Comedy) och så kommer jag lite senare skapa ett album på FB med namn "Missis Femke".

Ha det bra tills vidare!


            

Kommentarer
Postat av: Li

Herregud vilket bra jobb du måste ha gjort med henne! Jag har ju bara sett på bild, men som det ser ut på bild så ser hon ut som en helt annan häst vilket bara är positivt menat! :)

2011-07-01 @ 14:25:08
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Josefine Anerland

Svar: Skadas dem inte är det ju en helt annan sak, då kan jag tycka det är okej. Men att ta ut tjurar på en stor arena när flera hundra människor kollar på när tjuren skadas gång på gång på gång tills den ramlar ihop och inte orkar med, det är ingen sport.

Men skadas dem inte så fine, do it. Men tjurfäktning där djuren kommer till skada är ingen sport, det är djurplågeri så jag tycker inte ett dugg synd om matadorerna faktiskt.

2011-07-01 @ 15:21:39
URL: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND