Vila

Tjosan!
Idag fick Femman vila, åkte dit tidigt på morronen, desinficerade boxen som är nyskurad och så mockade jag den boxen som hon står i nu. Hon har nämligen fått flytta från Bullerbyn till Sörgården och ska stå där den tiden som jag har kvar henne. Dock ska hon gå kvar i sin gamla hage och i samma gräshage :)

Imorron ska jag måla gamla boxen och rida en sväng, om nån är där lika tidigt som jag så rider jag nog ut en sväng :D Efter det ska jag hem och fixa mig, för på kvällen ska jag till Globen och se Linkin Park ;) Så tyvärr hinner jag nog inte blogga...
På onsdag hoppas jag att det är hoppning, och på torsdag ska Jessica följa med och hälsa på (samt vara kamerakvinna haha :D)!

Kort inlägg jag vet, men det har inte hänt så mkt idag...
Have a nice night together!

Den här söta hesten va jag skötare på innan för er som inte visste det, saknad<3

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Jag såg din Turkiet kommentar nu,

hehehehe jag åker om 3 dagar :D:D:D:D:D:D

TURKMAKIET FÖR MIN DEL, woooopwooop ;) <3

2011-06-15 @ 09:43:42
URL: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND