Frisk påni!

Rose är ohalt nu! Så idag blev det en liten vända ut i skritt. Skritt äre som gäller imorron igen, och sen rida alla gångarter till helgen, galet pigg ponny äre just nu iaf haha! :D Idag blev det mer studs hit och dit än en lugn skritt ute x) men men!

Jag har inte kunnat blogga på länge eftersom att min dator är nere. Jag har plockat isär den och bytt några delar och nu fungerar inte minnena *suck*. Så ja, det måste fixas innan operativsystemet kan installeras och jag kan börja använda datorn igen :( I övrigt har jag ingen annan dator jag kan blogga ifrån så den kommer ligga lite på is ett tag tyvärr :(

Ska försöka blogga när jag får tillgång till en dator igen, just nu sitter jag vid mammas jobblaptop :p

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND