Sjukling.se

Då vare dags att vakna med feber igen. Den här gången skyller jag faktiskt på mamma att jag är sjuk -.- det är iaf inte mitt fel att hon går runt och hostar jättemkt här hemma :o
Så i vilket fall, jag var inte i stallet idag. Bajs :( Emma va snäll och mockade till Rose idag iaf, tack! :)<3

Tack Klara! :)

Det blir ingen skola imorron men jag hoppas jag får åka till stallet iaf om jag har på mig tillräckligt mkt kläder...

Min dag har varit rätt böljande, från elva fram till typ 3 har jag spelat på min gamla N64 (höhö.. :$), det va feeett kul! :D xD vilka flashbacks från tiden när man va liten, allt va så lätt då...

Sen har jag även snackat med pappa om en rätt stor sak som faktiskt berör hela vår familj även fast det egentligen bara är jag och pappa som är inblandade. Det gav mig rejält med hopp om att allt kanske löser sig till det bästa till slut! Och att jag kanske äntligen lyckats övertyga honom efter många år... :')

I övrigt har jag även läst bloggar och de två artiklarna och JRC som finns i tidningen "Mitt i Järfälla" och på Ridsports hemsida. Juste! Pluggat har jag oxå gjort! DUTTI FLIKKA! :D (a)

Men nu ska jag dra ut till köket och bryta datasittandet ;)

C U 2MORROW

Muffinsarna jag gjorde i måndags, mums<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND