Svenska, CHECK!

Gjorde precis klart svenskauppgiften! Fan va glad jag blev haha :D och nu är den inmejlad oxå så nu blir det en snabbdusch och sen soooova<3333 det är seriöst det bästa man kan göra... äta och sova, HAHA! Nu tror ni som inte sett mig på länge att jag är värsta tjockisen, men nej nej! Jag må vara rätt kraftigt byggd, men tro mig, mkt fett på kroppen kan jag inte direkt säga att jag har (a)

Idag vare hoppträning, som vanligt på onsdagar. Lite besviken blev jag när hon inte blev lika mjuk och fin som igår, men men det kommer väl så småningom :)
Vi hoppade några studs och sen byggdes den om till en trekombination. Hoppade även en oxer-vattenmatta på typ 80? och hon är så söt! Drar upp benen jättehögt och drar ner huvudet för att kolla på hindret, haha nutte<3 härlig ponny Aud äger! Fast jag har faktiskt svårt att tänka mig henne fungera bra som ridlägerponny eftersom att hon är rätt svår... men men :)

Svar till Li: Ja jag har vart på AW! Det är verkligen super! Jag va där på Jump Camp C, första veckan förra sommaren. Jätteroligt att rida för så många olika och så duktiga tränare som man fick göra där, och hästarna var galet fina. Så, vill du åka på ett träningsläger med hoppinriktning med riktigt fina hästar och grymma tränare, så är AW Sporthorses nåt för dig! ;)

Detleffe och Olivia (som har Super Sonic) i somras. Detleffe tävlar LA hoppning, kvalad till MSV om jag inte är helt ute och cyklar ^^

Kommentarer
Postat av: Klara

fina bettan :)

Du är väl inte kraftigt byggd, du är snygg ;D

2011-03-10 @ 09:17:49
URL: http://klarashastar.blogg.se/
Postat av: Li

Vad roligt att det är så bra! :D

Jag har bokat v. 30, ska du dit i år? :D

2011-03-12 @ 22:43:01
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND