Telling my whole life with his word...

... Killing me softly with his song... Japp, den låten och För kärlekens skull av Ted Gärdested ska jag sjunga på inträdesprovet till Blackan v. 13. Nervositet? Vad är det? Du menar dom där hundra miljoner fjärilarna i magen? ÄSCH, va fan, bara att tuta och köra! *HOST* Jag är mest nervös inför den förstnämnda låten för den har jag aldrig hört innan först nu :s... aja..

Idag när jag kom till stallet hade min stapel med spånbalar vält.. Lagom kul kan jag ju säga. Jag hade dessutom ganska ont om tid för jag skulle hinna mocka, fixa maten och rida, och hade egentligen absolut inte 25 min extra för att fixa med spånet! Men men, what to do, what to do... Bara att försöka bära upp så många som möjligt, men inte så lätt när dom väger rätt mycket och ska rätt högt upp. Dom fyra sista gjorde jag till slut en liten stapel av framtill, för jag fick verkligen inte upp dom!

Efter att ha gjort allt som jag skulle hade jag lite ont om tid, och jag var verkligen inte på humör för att rida dressyr i nåt ridhus, så jag bestämde mig för att rida runt dammen istället :) red bara en halvtimme och det va faktiskt väldigt mysigt tyckte både jag och Rosen (haha nya smeknamnet, kärt barn har många namn).

Nu när snön och isen har börjat smälta kan vi äntligen komma ut och tävla! För då kan vi både komma från och till stallet med släp xD Det gör vi nämligen inte annars eftersom ingen av bilarna har fyrhjulsdrift... Aja, jag har en ponny, man kan inte ha allt här i världen ;)

Till Li: nää jag har inte anmält mig än... måste göra det :o det blir nåt jump camp c i år med iaf :)

Nu ska jag skriva klart brevet till Blackeberg! Hörs kanske imorron!

SOMMAR!!

Kommentarer
Postat av: Elsa

inträdesprovet till Blackan?? :) <33

2011-03-16 @ 21:21:55
Postat av: Elsa

inträdesprovet till Blackan?? :) <33

2011-03-16 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND