Hoppande bananer

Hahaha den gruppen är ju så underbar! "Hästar finns inte", hur sjutton fick man den idén liksom? Kan inte annat än älska den!!

Men nu till dagens hoppning. Det gick väl sådär måste jag säga, Rosa var en riktig pärla men piloten är ALLDELES för långsam när jag ska korrigera!! Har hört det tidigare och vet inte riktigt vad jag ska göra åt det...

Rosa skötte sig i alla fall bra. Något (eller väldigt?) taggad i början, först var det jätteläskigt och sen skulle hon rusa igenom allting men tack vare babypelham kunde jag stanna henne och säga åt henne att lyssna. Det kanske var därför också som jag inte tyckte att jag fick något "flyt", det var ju första gången jag hoppade på det och så.

Whatever, nu blev det väldigt babbligt. Det blir så när man är trött och inte har ätit någon ordentlig lunch förutom ett Keso-mellanmål. Nu ska jag titta klart på Harry Potter som går på sexan och sen äta middag, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND